Ventetidsmaalingerr

Servicemål og ventetidsmålinger

Servicemål for Rønde, Kolind og Ebeltoft Apotek

SERVICEMÅL for Ebeltoft, Kolind, Rønde Apotek og
Mols Apoteksudsalg.

Kø-ventetid :
80 % af kunderne skal ekspederes indenfor 5 minutter. Og
95 %  af kunderne ekspederes indenfor 10 minutter. Vores mål er en gennemsnitlig ventetid på højst 5 minutter.
Den aktuelle ventetid kan ses når man trækker et nummer ved ankomst, det står på stander og på nummeret.
Man kan trække et håndkøbs nummer eller et recept nummer, eller skanne sit sundhedskort, et recept nummer kommer automatisk ud og man kan desuden se om recept er kommet.

Fejl ved  Dosismedicin :
0,05 %  fejl i dosismedicin.
Der registreres hele året og der laves måling og vurdering 1 gang årligt.


Fejl udlevering :
0,02% - Dvs. 2 fejl pr. 10000 receptordinationer.
Der registreres fejl løbende hele året og evalueres 2 gange årligt.


Leveringsgrad :
95 %  af  bestillinger kan leveres med det samme.
Der laves måling 2 gange årligt og evalueres på apotekets lager.

Handicap betjening:
Der er nem adgang til apoteket for alle kundegrupper.
Udbringning af medicin i visse byområder, eller der kan sendes pr. post.

Rådgivning og information:
70 % af kunderne tilbydes dialog omkring faglig rådgivning og information vedr. lægemidler, naturlægemidler, stærke vitaminer og mineraler, dosispakket medicin samt visse frihandelsvarer.

Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder:
Der medsendes besked om navneændring af lægemidler. Apotekets telefonnummer fremgår af bilag. Her kan fås yderligere rådgivning og information.

VENTETIDSMÅLINGER, Gennemsnit :
Ebeltoft: 4,2 min
Rønde: 2,3 min
Kolind: 2,5 min


Denne hjemmeside bruger cookies

Cookies er nødvendige for at hjemmesiden fungerer korrekt, og indsamler viden om anvendelsen af hjemmesiden.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.